Un design uimitor completat de o tehnologie revolutionara

iTango poate fi condus fara permis de conducere sau cu permis de conducere categoria B, in functie de model si versiune.

Preturi incepand de la 3213 EUR

Antrieb_Bosch_Super_SOCO_TS_1200_R_Heinzl_Group-3

Forta motoare mare

Motor BOSCH individualizat ce ofera o putere ridicata de tractiune, sistem de franare hidraulic cu trei discuri și sistem de franare asistat electronic (EABS), reactie instantanee a sistemelor, recuperare de energie, autonomie extinsa, siguranta la nivel inalt.

Icon energie

Structură constructiva usoara

Obtinerea unei structuri de baza cat mai usoare este astazi prioritatea numarul unu în industria auto/moto. Cu ajutorul inovatiei tehnologice si prin folosirea materialelor de ultima generatie, Doohan a reusit sa integreze in modelul iTango o infrastructura cu greutate redusa, ceea ce face ca iTango sa fie printre cele mai usoare si echilibrate vehicule electrice din segmentul aferent. iTango incorporeaza o versiune actualizata DDWT-S. Noul sistem de suspensie mentine distanta optima a ecartamentului frontal si creste atat maleabilitatea, cat si viteza de reactie.

Sistem roll-lock

Sistemul de suspensie frontal se poate bloca in pozitie verticala imediat ce maneta roll-lock este activata, când vehiculul este oprit si astfel iTango va sta in echilibru fara a fi nevoie de cric.

Icon stea

O experienta extraordinara

Distractiv de condus, oriunde, oricand

Acumulator de dimensiune mica dar cu autonomie sporita

iTango este echipat cu un sistem avansat de administrare a bateriei. La viteza de croaziera (25 km/h) se pot parcurge 50 km, iar greutatea acumulatorului este de doar 9 kg.